Od toga očekujem da kroz transparentan rad pokažemo odgovornost koju imamo prema građanima, dodao je on.
Susreti s građanima omogućuju da se bolje upoznam sa potrebama, problemima i nedoumicama koje stranke imaju kada žele da ostvare svoja prava u Fondu, a njima da kroz razgovor sa najvišim rukovodstvom shvate redosled i način odvijanja poslovnih procesa.
Tako osiguranici i budući korisnici i sami mogu da uvide složenost raznih procedura i da se lično uvere da donošenje rešenja o nekom pravu podrazumeva detaljnu analizu predmeta kroz mnoštvo koraka, saradnju sa drugim institucijama i temeljan rad svakog referenta, kaže Ognjenović.
To nije samo formalnost, već važna aktivnost od koje očekujem da kroz transparentan rad pokažemo odgovornost koju imamo prema građanima, da poboljšamo i ubrzamo poslovne procese u Fondu sa ciljem unapređenja usluga i podizanja kvaliteta života građana, ističe direktor Fonda PIO.
View this post on Instagram