Direktor Fonda PIO Relja Ognjenović saopštio je da je ta institucija ustanovila praksu da im se građani mogu obratiti pitanjima koja upute Kontakt centru, kroz konsultacije sa referentima u nadležnim filijalama, ali jedan od važnih oblika komunikacije postao je svakako prijem građana.
Stranke budu prijatno iznenađene kada shvate da su na prijem pozvane bez obzira što nema nikakvih problema u vezi sa njihovim slučajem, već da bismo kroz direktan susret čuli koliko imaju poverenja u našu instituciju, naveo je Ognjenović.
On je pojasnio da sumiranjem podataka koje Fond dobija kroz razgovor s građanima, utiču na unapređenje pojedinih oblasti rada, ali i pružaju strankama informacije koje do sada nisu znale o redosledu odvijanja poslovnih procesa Fonda PIO.
Zajednička saradnja sa strankama na najbolji način doprinosi da podignemo kvalitet rada naše institucije i zato su naša vrata za građane uvek otvorena, zaključio je Ognjenović.
View this post on Instagram